Thursday, May 17, 2012

237. Hanya Perasaan

Aku pernah mencintaimu atas dasar cinta
aku pernah menyayangimu atas dasar kasih
aku juga mengingatimu atas harapan untuk bersama merindui
khilafnya aku memilih cinta
sayangku beri tiada makna
kasihku tak kesampaian
harapan ku masih tinggal harapan

Masih berbakikah cinta kita
masih mekarkah sayang yang dirasa
cekalnya pada harapan yang goyah
kerana kekhilafan memilih cinta

Jalan yang kita lalui kini penuh liku
denai yang kita jalani kini penuh ranjau duka
mampukah kita pertahankan cinta?
kalau dasarnya bergelora
bergelodak dijiwa!

Pada harapan ku kirim rindu dihati
andai adanya takdir
cinta dan kasih sayangku tetap padamu
andai tiada, kekal dalam ingatanku
yang pernah dulu mencuri hati
meluluhkan jiwa
mencintai aku suatu ketika
bukan menolak tetapi menerima tiada takdir cinta antara kita
walau rindu sentiasa ada..

15.09.2010

No comments:

Post a Comment