Friday, October 22, 2010

46. Che Sah..

Terasa hiba hati ini
mengenangkan peristiwa lalu
dimana hatiku & hatimu
begitu bersatu..

Engkau menangis aku menangis
engkau ketawa aku ketawa
riang dan suka bersama
sedih dan pedih berdua
semua kerana 'dia'

Che Sah,
terasa sepi jiwa ini
mengenangkan yang aku sendiri
tanpa bisik dan usik darimu
yang membuat diriku
tak seriang dulu
tapi apakan daya kita
sudah takdir begini...

Yang berjumpa kan berpisah
akuinya dan terima
abadi kenangan kita
disudut hati yang dalam
agar persahabatan terus kekal
salam ku ucapkan
dari kejauhan ini
rindu kukirimkan
bersama resah hati
bertanya khabar

Dimana mesramu
dimana dukamu
aku mengingini, ulangi kisah lama
bersama aku engkau dan dia
tika kita bersama

Bersua dan berpisah
itu adat dunia
simpan jadi kesah
ada cerita antara kita

03.02.1997

No comments:

Post a Comment